KombiFit

Als je wel wilt korfballen, maar geen competitiewedstrijden wilt spelen, dan is KombiFit precies iets voor jou. Tijdens trainingen doe je veel korfbaloefeningen, zoals gooien en schieten. Daarnaast werk je ook aan je conditie.

Wanneer en waar?

De trainingen zijn op woensdagavond en duren een uur. De veldtrainingen zijn op onze eigen veld en de zaaltrainingen in de sporthal.

Iets voor jou?

Heb je belangstelling om ook op een ontspannen manier bezig te zijn zonder de verplichting om op zaterdag een wedstrijd te spelen? Kom eens langs om te kijken of om een keer mee te doen. Leeftijd en korfbalervaring zijn van geen enkel belang.

Lidmaatschap

Als je na een aantal trainingen denkt dit is iets voor mij, had ik al veel eerder moeten doen, dan kun je lid worden van KCR.
Klik hier voor de contributie

Informatie:

Voor meer informatie stuur een e-mail naar:
info@kcrkorfbal.nl