De Ridderkerkse korfbalverenigingen organiseren sinds een tijd het schoolkorfbaltoernooi. De editie van 2017 is voor de groepen 3, 4 en 5 van alle basisscholen in Ridderkerk. De twee weken voorafgaand aan het toernooi worden op de velden van KCR aan Sportlaan no 6 trainingen gegeven, ter voorbereiding op het toernooi. Dit is geheel vrijblijvend, maar wel een leerzame aanrader!

De dagen wanneer jij kunt komen trainen zijn:

Dinsdag            04 april ‘17  van           17.00 – 18.00 uur
Woensdag        05 april ’17  van           17.00 – 18.00 uur
Dinsdag
11 april ’17  van            17.00 – 18.00 uur
Woensdag        12 april ’17  van           17.00 – 18.00 uur

Het toernooi wordt gehouden op woensdag 19 april 2017 op het sportpark Reyerpark aan de Kastanjelaan 32 te Ridderkerk (Let op! Dit is bij korfbalvereniging Ten Donck). Het toernooi begint rond 14.00  uur  en de prijsuitreiking zal rond 17.15 uur plaatsvinden. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u e-mailen naar: schoolkorfbalridderkerk@hotmail.com

Inschrijven! Schrijf je hier  in voor het RIDDERKERKS SCHOOLKORFBALTOERNOOI 2017 op woensdag 19 april 2017!
De aanmeldingstermijn voor het opgeven aan het schoolkorfbaltoernooi sluit op vrijdag 14 april 2017, 21:00. Wij zien jouw opgave met veel plezier tegemoet!

Vrijwilligers gezocht!

Op woensdag 19 april 2017 staat het schoolkorfbaltoernooi gepland. Dit jaarlijks terugkerende evenement is altijd al een groot succes geweest, en dat wil de organisatie dit jaar ook weer voor elkaar krijgen!
Maar dit kan niet zonder uw/jouw hulp! Wij zijn nog naarstig op zoek naar vrijwilligers op de diverse trainingsdagen en de dag van het toernooi zelf. Voor schoolgaande vrijwilligers kunnen we op de dag van het toernooi een vrij vraag brief regelen.
Daarnaast is het mogelijk om voor jouw maatschappelijke stage uren te laten schrijven, wanneer jij kunt trainen geven/ meehelpen op het toernooi.
Door een mail te sturen naar schoolkorfbalridderkerk@hotmail.com of contact op te nemen met Kaj de Waal of Panagos Illiadis kun je aangeven op welke wijze je wilt meehelpen aan het toernooi en / of trainingsdagen en wanneer je beschikbaar bent.