AKOMAR 25 jaar

1 mei 2020 | Nieuws

KCR feliciteert Akomar Shipping 25 jaar

Op 1 mei is het 25 jaar geleden dat Arjan Kruis zijn bedrijf Akomar Shipping opstartte. Een prachtig jubileum voor een prachtig bedrijf. Arjan Kruis had dit op grootse wijze willen vieren bij KCR. Het zou echt een fantastisch feest geworden zijn, ware het niet dat we nu plotseling met een Corona crisis geconfronteerd zijn. Desondanks blijft Arjan optimistisch, zoals we hem ook kennen. En dat siert hem en is te waarderen. “Misschien vieren we het dan maar aan het eind van het jubileumjaar”, waren pas geleden zijn woorden. Die positieve instelling is ook het belangrijke en fijne gevoel dat wij van hem als hoofdsponsor ook ervaren. Altijd overal kansen en mogelijkheden in zien. Ook van groot belang voor een korfbalclub als KCR.

Wij feliciteren hem, en alle medewerkers met deze mooie mijlpaal.

Wij zijn trots op onze hoofdsponsor Akomar Shipping en Arjan Kruis.

Bestuur en Sponsorcommissie