Sponsor worden?

Sponsoring bij KCR, daar wordt sponsoren investeren

Veel Ridderkerkers zijn (in)direct betrokken bij KCR. Een club waar veel ondernemers als sponsor actief zijn. Niet voor niets: KCR biedt een sponsor een goed platform om naamsbekendheid te vergroten of producten te promoten.

Kom bij de club

Daarnaast is KCR een prima ontmoetingsplaats. Op speciaal georganiseerde netwerkavonden en op zaterdagmiddagen met een drankje langs de lijn worden makkelijk nieuwe contacten gelegd. Ook bestaande relaties worden op deze manier verstevigd. Hierbij speelt de onderlinge gunfactor een belangrijke rol. Diverse bedrijven werken al langdurig met elkaar samen door hun ontmoeting bij KCR. Wil jij ook ervaren hoe effectief sponsoring voor jouw bedrijf kan uitpakken bij KCR? Neem vrijblijvend contact op en ontdek de mogelijkheden.

Kies het pakket dat bij jouw bedrijf past

Binnen de vereniging maken we gebruik van diverse mogelijkheden om boodschappen over te brengen, bv door reclameborden langs de velden. En in de kantine hangen grote beeldschermen waarop bedrijven prominent in beeld worden gebracht. Daarnaast is de website www.kcrkorfbal.nl (met gemiddeld duizenden bezoekers per maand) een interessante plek om direct de link te leggen met de website van jouw bedrijf door middel van een banner. Klik op onderstaand schema voor een overzicht:

Shirtreclame

De bekendste vorm van sponsoring binnen de sport is shirtreclame. Bij het ontwerpen van het KCR shirt is hiermee rekening gehouden.

Het contract voor een gesponsord team wordt altijd aangegaan voor 3 jaar, met een optie voor de daaropvolgende jaren. De kosten voor het aankopen en het bedrukken van de shirts komen voor rekening van de sponsor. Het vervaardigen hiervan verloopt via KCR. In nauw overleg met de sponsor wordt het team gekozen dat met de shirtreclame gaat spelen. Naast de shirtreclame hoort ook een financiële bijdrage van de sponsor voor KCR tot het contract.

Het sponsorpakket kan uitgebreid worden met trainingspakken, tassen en inschietshirts waarop het sponsor-logo wordt aangebracht.

Ben je geïnteresseerd om te onderzoeken wat jouw bedrijf en KCR voor elkaar kunnen betekenen, neem dan geheel vrijblijvend contact op. Stuur een email naar sponsoring@kcrkorfbal.nl of benader iemand van de Sponsorcommissie.

Aanleveren

Voor onze middelen hanteren wij de volgende aanleverspecificaties

Banner t.b.v website
JPG of PNG