Organisatie

De ‘niet-korfbal-activiteiten’ bij KCR worden georganiseerd door de volgende commissies:

De jeugdcommissie organiseert alle niet-korfbalactiviteiten voor de kangoeroes tot en met de A’s en de supporterscommissie zet haar creativiteit in met o.a. acties rondom de (zaal)wedstrijden van KCR en de aankleding van de sporthal etc. Daarnaast zijn er nog diverse andere acties:

Financiële acties

KCR zoekt op allerlei manieren naar inkomsten. Hiermee wordt bewerkstelligd dat de contributie zo laag mogelijk blijft.

Grote Club Actie

Elk jaar doet KCR mee aan de Grote Club Actie. Bedoeling is om zoveel mogelijk loten te verkopen. Word je gevraagd om loten te verkopen, doe dan actief mee. Zo help je de vereniging en maak je kans op mooie prijzen.

Sinterklaasactie

In de maanden oktober en november kan je bij KCR roomboterletters, chocoladeletters en speculaaspoppen bestellen. Koop zoveel mogelijk lekkers om uit te delen en de vereniging te steunen. De opbrengst komt geheel ten goede aan KCR.

Ledenbindende activiteiten

Gedurende het hele jaar worden diverse activiteiten voor alle leeftijdsgroepen van KCR-leden georganiseerd, o.a. klaverjasavonden, dartstoernooien, sinterklaasavond, kampweekend, gourmetavond, discoavonden etc. Klik hier voor het complete overzicht op de activiteitenkalender.

Lief en leed

De Lief & Leed commissie zorgt voor medeleven en betrokkenheid bij vrolijke en minder vrolijke gebeurtenissen in het privéleven van KCR-leden. Heb je iets te melden over persoonlijke en speciale gebeurtenissen als geboorte, ziekte en blessures, huwelijk, overlijden en/of revalidatie van (andere) KCR-leden, kun je melden via info@kcrkorfbal.nl

Esther Schuijer

Activiteitencoördinator