Vrijwilligerswerk

KCR kan niet zonder vrijwilligers – iedereen doet mee!

Naast de wekelijkse organisatie rondom korfbalwedstrijden en trainingen, heeft KCR ook een eigen accommodatie die onderhouden moet worden. Dit gebeurt uitsluitend door medewerking van vele vrijwilligers, die zich betrokken voelen bij de vereniging. Zij stellen hun capaciteiten op allerlei gebied beschikbaar.

Vrijwilligerstaken

Op velerlei terreinen zijn vrijwilligers nodig die onze vereniging draaiende houden: trainers, coaches, scheidsrechters, verzorgers, barmedewerkers, onderhoudstechnici, administratieve en bestuurlijke krachten, verslaggevers voor regionale media, organisatoren van financiële en ledenbindende activiteiten etc. etc.

Wij zoeken jou!

Betrokken zijn bij KCR betekent niet alleen trainen en spelen, of wedstrijden kijken. Zet je capaciteiten in om samen met anderen actief te zijn binnen onze vereniging. Er is zeker een activiteit die je leuk vindt en die ook aan jou voldoening geeft.

Je neemt een taak vrijwillig op je; “vrijwillig” betekent echter niet “vrijblijvend”. Ook als vrijwilliger heb je te voldoen aan verwachtingen die gewekt worden omdat juist jij deze taak op je hebt genomen. Er zijn taken die je wekelijks kan doen, of gedurende een bepaalde periode, of slechts enkele keren per jaar. De keuze is aan jou!

Informatie

Vraag vrijblijvend informatie over een bepaalde vrijwilligerstaak, of ga een gesprek aan om te kijken welke taak er bij jou past. Neem hiervoor contact op via communicatie@kcrkorfbal.nl

KCR kan niet zonder jou – doe ook mee!