Seizoen 2022/2023

Op de algemene ledenvergadering zijn de onderstaande contributiebedragen voor het seizoen 2022/2023 vastgesteld.

Senioren EUR 265,-
A  junioren EUR 190,-
Aspiranten (B- en C-jeugd) EUR 160,-
Pupillen (D,  E en F -jeugd) EUR 155,-
Kangoeroes EUR   80,-
Kombifit EUR   85,-
Jeu de Boules EUR   75,-
Algemeen reserves EUR   85,-
Niet-spelende leden EUR   55,-
G-korfbal EUR   85,-

De contributies worden geïnd door automatische incasso in 1 jaarlijkse of in 2 halfjaarlijkse termijnen. Diegene die niet heeft gekozen voor incasso zal jaarlijks een nota ontvangen verhoogd met EUR 2,50 administratiekosten.

De maanden waarin de contributies geïnd zullen worden zijn (eind) november  en (eind) februari. Bij de incasso van november zal de jaarbijdrage van het wedstrijdshirt ten bedrage van € 12,00  worden geincasseerd.

Regels bij tussentijdse opzegging

Wanneer je je lidmaatschap opzegt tussen 1 juni en de eerste competitiewedstrijd ben je verplicht 25% van de jaarcontributie te voldoen. Zeg je op tussen 1 september en 31 december dan ben je verplicht 50% van de jaarcontributie te betalen. Bij opzegging na 1 januari moet je de volledige jaarcontributie voldoen.