Over kabaal, oliebollen en andere zaken…. Voorbeschouwing KCR- HKC.

23 november 2017 | Kabaal Club Ridderkerk

En wat lezen we op de site van de tegenstander van aanstaande zaterdag, de Hardinxveldse Korfbal Club ? Grote angst voor de “zeer aanwezige supportersschare van KCR”, echt waar, zo staat het er. Da’s mooi, heel mooi, een tegenstander die met bibberende knieën in de bus stapt richting De Fakkel. Nu is het wel zaak om deze mensen niet teleur te stellen, dus we hopen op wederom een goed gevulde tribune maar vooral op een orkaan van geluid. Soms viel het afgelopen zaterdag stil – kan natuurlijk niet. Zo zagen we deze week drie volle vakken met supporters die het dit seizoen heel, heel zwaar hebben maar die wel een heel stadion met Engelsen (toch een luidruchtig volkje) gedurende de gehele wedstrijd overstemden. Kijk, zo hoort dat. Wij- en ons eerste en tweede rekenen op jullie. Het spreekt voor zich dat trommels en toeters welkom zijn.
Verder: de kans is heel groot dat de KCR-oliebollen actie zaterdag van start gaat. Bakkerij Voordijk, een Ridderkerkse topbakker is bereid gevonden de oliebollen aan te leveren tegen een vriendelijk prijsje. Vanuit de Commissie Oliebol vernemen we verder dat er ver gevorderde plannen zijn om van de afhaaldag (zaterdag 30 december) een echt spektakel te maken, met kerstboomgooien, rendierraces, vuurwerk en nog veel meer. Blijf dit nieuws volgen !

Allereerst nu zaterdag de punten maar eens in Ridderkerk houden…

Kabaal Club Ridderkerk,
Supportersvereniging KCR