Kelly bedankt……

4 februari 2018 | Kabaal Club Ridderkerk

De laatste weken troffen we haar na afloop van de wedstrijd van het eerste vaak een beetje eenzaam aan, buiten voor de deur van een sporthal, genietend van haar sigaretje. Nee, het ging niet goed. Herstel duurde veel langer dan verwacht, fysio meldt dat kruisbanden wel eens ingescheurd zouden kunnen zijn.

Deze week hoorde je dat dit inderdaad het geval is. Einde korfballoopbaan. En zo wil natuurlijk niemand een punt achter zijn sportcarrière zetten. Gelukkig werd je gelijk enthousiast bij het idee van de Kabaalclub om dan maar een rolstoelkorfbalwedstrijd te organiseren bij wijze van afscheid. Da’s Kelly, altijd positief in het leven en goedlachs.

Wat wij ons vooral zullen herinneren is hoe je onbevreesd met het mes tussen je tanden duels aanging met heren van twee meter groot en 90 kilo zwaar en deze duels ook vaak won.

Kelly, het ga je goed, we zullen je missen in het veld maar blijven je natuurlijk wel zien. Daarbij denken we dat je het goed zal doen als trainer, achter de bar, als eerste vrouwelijke speaker van KCR, als eerste vrouwelijke voorzitter en ga zo maar door. Tsja, multi-getalenteerd, dat kan best lastig zijn, haha.

Kabaal Club Ridderkerk