Oproep tot kabaal- en sfeeractie !!!! Voorbeschouwing KCR – Futura: kampioenswedstrijd.

18 mei 2017 | Kabaal Club Ridderkerk

Zaterdag kan, zoals bekend, het eerste kampioen worden. Ze moeten wel de wedstrijd winnen tegen Futura (daarover straks meer). Nog meer dan in de voorgaande wedstrijden hebben onze eerstelingen “de negende man of vrouw” hard nodig. Denk eraan hoe de Kuip afgelopen zondag binnen 38 seconden de Trots van Zuid naar een voorsprong blies en zo naar het kampioenschap. Dat moet zaterdag ook gebeuren. Neem alles mee dat kabaal kan maken ( trommels, toeters, pannen, ratels, megafoons, en weet ik al niet meer – kom in het rood en blauw en zoek de zolder af naar overgebleven serpentines en confetti. Ook Bengaals vuur doet het goed). De Futuristen moeten zo onder de indruk raken van het kabaal- en kleur effect dat ze nog maar één ding willen: gauw naar huis !

Futura, tsja. Uit verspeelde het eerste onnodig in de dying seconds van de wedstrijd de overwinning. Ook teleurstellend was het feit dat een enkele leden van de Kabaal Club die nadrukkelijk aanwezig waren ( anders kan je net zo goed thuisblijven, toch ?) op de Futura-site werden uitgemaakt voor “dorpsgekken”. Wel, we hopen dat er zaterdag heel veel dorpsgekken rondom ons veld te vinden zijn haha.

Vorige week een dipje in de frisbeeverkoop – zaterdag hopen we nog één keer de 200 te halen. Prachtige prijzen: een echte “afternoon tea” bij Van der Valk en een uur gratis bowlen. Kopen dus die frisbees, na zaterdag bent u even van ons af.

Zie elders op de site voor alle activiteiten die op deze dag (en avond) plaatsvinden. Wat ons betreft wordt dit weer een KCR-dag die je je over een paar jaar nog herinnert – zoals de beslissingswedstrijd tegen Swift, kampioenswedstrijd Maassluis uit, de expeditie naar Heerenveen, en ga zo maar door.

We rekenen op een uitverkocht sportpark !

Supportersvereniging KCR.