Sfeerimpressie HKC uit.

30 januari 2018 | Kabaal Club Ridderkerk

En opnieuw maakten onze eerstelingen het één van de bovenste vier ploegen bijzonder lastig. Nadat HKC een gat had geslagen van vijf doelpunten knokte het eerste zich onder aanvoering van een ontketende Stefan terug tot een gelijke stand van 15-15. HKC kraakte, maar brak niet. De KCR-aanval kwam net op dit moment niet tot scoren, zodat de bij vlagen  ongrijpbare Mark Klop HKC weer op voorsprong zette, een voorsprong die vervolgens door de thuisploeg niet meer werd weggegeven. Geen bonuspunten dus. Wel een bonuspunt voor Antilopen ( gelijkspel tegen GKV), de tegenstander van aanstaande zaterdag in de eerste van de drie “do-or-die” wedstrijden. De wedstrijden tegen SDO en HKC hebben laten zien dat de ploeg van Glenn zich kan meten met de besten. Met eenzelfde instelling moeten de punten tegen de lager geklasseerde ploegen echt gepakt kunnen worden.

Wat valt verder te vermelden ?

Sporthal De Dok in Hardinxveld kan wat ons betreft beter omgedoopt worden tot sporthal In de Nok. Nog nooit zo hoog boven het veld gezeten, alleen met een verrekijker waren de spelers te herkennen.

Een blik op de bouwput leerde ons trouwens dat onze nieuwe accommodatie in een sneltreinvaart gestalte begint te krijgen, mooi om te zien.

Team Happy Socks won opnieuw, dit keer tegen een wat nare RWA ploeg. Zaterdag de kraker tegen Vitesse, jammer genoeg precies op het moment dat het eerste op jacht gaat naar Antilopen.

Wel, zaterdag moet het dan gebeuren, net zoals het voor de Trots van Zuid woensdag moet gebeuren. Kan zomaar een heel mooie sportweek worden…..