Sfeerimpressie KCR – OVVO.

22 januari 2019 | Kabaal Club Ridderkerk

Ondanks een stralende zondag toch een inktzwart sportweekend voor onze eerstelingen. Na een goede start nam OVVO nog voor de rust het initiatief over en dat bleef ook zo in de tweede helft. Beide punten dus naar Maarssen en aangezien Tweemaal Zes wist te winnen vinden we ons vlaggenschip nu terug op de één na laatste plaats, vier punten boven Die Haghe. Zaterdag aanstaande dus een echte sleutelwedstrijd tegen datzelfde Die Haghe. Winst betekent dat er een op het oog veilige marge van zes punten ontstaat met de staartploeg, verlies zou betekenen dat er weer hoop in de Haagse harten kan varen, dat willen we echt niet. Kortom, veel druk op de komende wedstrijd.

Gelukkig ook mooie momenten in De Wissel. Het tweede is een ware attractie aan het worden. Onder de bezielende leiding van Sander werd opnieuw in een spannende slotfase gewonnen. Op bevel van een trotse moeder moeten we vermelden dat het Britt was die na een splijtende pass van Christian de gelijkmaker verzorgde waarna het tweede doordenderde naar de 23-20 overwinning.

Wat valt er verder te vermelden ?

Voor de wedstrijd van het eerste werd Karin in het zonnetje gezet door onze gewaardeerde voorzitter, ze speelde haar tweehonderdste wedstrijd in het eerste team van KCR. Verder had Mark welgeteld één schot nodig om treffer 800 te laten noteren. Prachtig oplopen van wel veertien F-spelers, gehuld in spiksplinternieuwe shirtjes gesponsord door WAI en Upstairs Dance & Fit.

Verder een geinig en complimenteus verslag over deze middag op de site van OVVO, zie elders op onze website.

Aangezien de Trots van Zuid een wanprestatie leverde op het nepgras in Zwolle hadden wij persoonlijk ook geen echte topavond afgelopen zaterdag. Hopelijk kunnen we in het volgende verslag melding doen van meer heugelijke gebeurtenissen.

Kabaal Club Ridderkerk.