Sfeerimpressie startdag

8 september 2021 | Kabaal Club Ridderkerk, Nieuws

Afgelopen zaterdag hebben we met volle teugen genoten van een meer dan heerlijke startdag. Het is al vaak gezegd en geschreven, maar mensenkinderen, wat hebben we toch een bijzondere vereniging. Zo keek niemand er vanop dat er meer dan 30 wedstrijden werden afgewerkt, maar op zich is dat natuurlijk uniek. Complimenten voor Piet Lagerwaard, die al deze wedstrijden wist te regelen. Ga er maar aanstaan. Ook hulde voor het barpersoneel, dat zich de hele dag het vuur uit de sloffen liep.

We mochten zelf het 9e fluiten tegen, jawel, PKC-9. Een heerlijke wedstrijd tussen twee ploegen die elkaar lekker lieten korfballen en spelers die allemaal liepen te genieten dat er weer gekorfbald kon worden.

De kers op de taart was de wedstrijd van het eerste, dat zeker voor de rust een formidabele wedstrijd speelde en het arme Velocitas alle hoeken van het veld liet zien. Eén van de hoogtepunten van deze wedstrijd: Daan L. die bij zijn debuut in het eerste bij zijn allereerste balcontact direct wist te scoren. Dit tot groot vermaak van zijn persoonlijke supportersschare en alle andere aanwezigen. Indrukwekkend vonden we verder de John de Wolf tulband van Thom. Omhouden de rest van het seizoen is ons advies.

Zaterdag wordt alles wat serieuzer. Het eerste gaat beginnen aan de lange reis van duizendvierentwintig kilometers, de reis die uiteindelijk moet leiden tot het felbegeerde kampioenschap. Het team en technische staf straalden zaterdag veel optimisme en spelplezier uit en lijken echt klaar voor de start van de competitie.

Tot slot: vandaag bereikte ons goed nieuws vanuit de transfermarkt: onze Griekse international Panagos Iliadis keert terug bij KCR. Pana, kalimera en jassu !

We kijken uit naar aanstaande zaterdag !

Kabaalclub Ridderkerk,