Vitesse ( D2 ) – KCR ( D1 )

19 december 2018 | Wedstrijdverslagen

Vandaag moesten we uit spelen tegen Vitesse. We moesten om 9.15 verzamelen. Toen we bij Vitesse aankwamen gingen we ons omkleden in wedstrijd kleding. Daarna gingen we inschieten. Toen we ingeschoten waren gingen we voor bespreken. Onze coaches zeiden wat we moesten doen en vertelde onze vakken. We gingen nog even inschieten en warmlopen en daarna kon de wedstrijd beginnen. De wedstrijd is begonnen. Eerst maakte Vitesse een doelpunt 1-0. Na een tijdje stond het weer 3-3. Uiteindelijk is het in de rust 4-4. Na de rust gaat het gelijk veel beter. Het staat 5-11. Vitesse maakt weer een punt 6-11. Na 4 minuten komt er pas weer een doelpunt. Die is van ons 6-12. De wedstrijd wordt afgefloten. Gewonnen!!!