Wedstrijdverslag Olympia D1 – KCR D1

17 februari 2019 | Wedstrijdverslagen

Op 16 Februari speelde we onze wedstrijd om 12 uur. Om 10.45 moesten we aanwezig zijn om te vertrekken naar Spijkenisse. Patricia was op vakantie dus moest Gabie het coachen alleen doen. Thuis hadden we met 17-4 gewonnen dus we begonnen de wedstrijd met veel vertrouwen. In de eerste 10 minuten stonden we al voor met 0-4 . Aan het eind van de 2e kwart stond het 1-6. In de rust vertelde Gabie wat we beter konden doen, verdedigend zei ze dat het goed ging maar aanvallend moesten we beter diep lopen en een hoger bal tempo. Na het eind van de 3e kwart stonden we 4-11 voor. Onze vrije ballen waar we op geoefend hebben gingen goed , we wilden eigenlijk schieten maar het werd een doorloop! Het einde van de wedstrijd werd met 6-16 in ons voordeel afgesloten. Wat ook leuk is om te vertellen is dat Ranomy (0-1) het 100ste doelpunt van het zaalseizoen  heeft gescoord. Nu zijn we weer een stapje dichterbij bij de taart!

Groetjes van Jesper van der Ven