Clubsupport Rabobank

4 september 2023 | Acties

Beste clubleden,

Ook dit jaar hebben wij onze club aangemeld bij de Rabo Clubsupport. Dit doen wij om financiële ondersteuning te krijgen van de Rabobank.

Iedereen verdient een club. Het is als een 2e huis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom: verenigingen zijn onmisbaar. Daarom helpt  de Rabobank met kennis, netwerk en geld om hun ambities te realiseren. Ze geven we als coöperatieve bank ieder jaar een deel van hun winst terug aan de verenigingen.

Ben jij lid van de Rabobank? Dan kan jij stemmen op KCR, zodat wij deze financiële ondersteuning kunnen ontvangen. Wel klant, maar geen lid? Meld je gemakkelijk aan via je Rabobank Bankieren app. Het kost niets, dus daar hoef je het niet voor te laten.

Je kunt gemakkelijk stemmen op KCR via de volgende link: https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/clubsupport

Tot en met 26 september kan je als lid van de Rabobank jouw stem uitbrengen.

Word lid en stem!

Met vriendelijke groet,