Drie prachtwedstrijden: help jij mee?

11 april 2023 | Nieuws

Nog een paar nachtjes slapen, dan is het zover. Dan worden er in sporthal De Wissel drie landstitels in het zaalkorfbal vergeven. En het is zaterdag al vroeg druk in het Reyerpark:

09:30 uur       Koog Zaandijk/ Thermo 4U B1           – Fortuna/ Delta Logistiek B1
11:00 uur        Nieuwerkerk D1                                 – Koog Zaandijk/ Thermo 4U  D1
12:30 uur        Groen Geel/RMcD Huis Emma C1     – TOP/IAA Fresh C1

De volgorde van de wedstrijden is voor een buitenstaander een beetje onlogisch, maar er werd rekening gehouden met andere teams van de betrokken clubs die wellicht de junioren- of seniorenfinale in Ahoy’ zouden halen. Dat is echter niet het geval.

Als club zijn we trots dat we de organisatie hebben gekregen vanuit het KNKV. Uiteraard willen we onze gasten zo goed mogelijk kunnen bedienen en wegwijs maken. Daarvoor kunnen we nog wel wat helpende handen gebruiken. We zijn nog specifiek op zoek naar mensen die in de vroege middag kunnen helpen in de keuken of achter de bar. Daarnaast zoeken we voor de gehele dag nog wat extra hulp voor zaken op en rond de accommodatie en begeleiding van onze gasten.

Voor alle hulp kun je een mail sturen naar bardiensten@kcrkorfbal.nl (dus ook als je rondom de wedstrijden wilt helpen, maar niet in bar of keuken). Graag je spoedige reactie.

Nadat in de loop van de middag de stofwolken zijn opgetrokken blijft het clubhuis open. Iedereen die dat wil kan dan op onze schermen de Korfballeague-finale in Ahoy’ bekijken. De keuken blijft open. We maken er met alle aanwezigen een gezellige middag van, waarop we hopelijk kunnen nagenieten van een prachtige dag.