Fijne feestdagen

17 december 2023 | Nieuws, Van het Bestuur

De feestdagen staan weer voor de deur. Na een drukke eerste helft van het seizoen een moment van rust en tijd doorbrengen met familie en vrienden. Twee weken geen competitie geeft de gelegenheid voor vrijwilligers en spelers om op te laden voor de 2e helft van het seizoen. Het ledental van de vereniging is weer gestegen en de club bruist nog steeds van de activiteiten voor jong en oud. We hebben 39 teams in de competitie en er zijn genoeg sportieve hoogtepunten geweest en in de maak.

De vele vrijwilligers dragen de vereniging!! Ook nu weer zijn er diverse acties georganiseerd onder andere om een nieuw speeltoestel aan te schaffen. Compliment op z’n plaats voor de organisatoren. Het jaar wordt afgesloten met de Quizmas en de oliebollen actie. Daarnaast vanzelfsprekend veel inzet van coaches, scheidsrechters, bar en keuken bezetting, beheer, kleding etc. Te veel om alles op te noemen maar vanaf deze plek iedereen hartelijk dank voor alle inzet. We zijn een sterke en gezonde vereniging.  Daar mogen we trots op zijn!!!

Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een voorspoedig en sportief nieuwjaar. Blijf gezond en geniet met familie en dierbaren. Tot volgend jaar!!.

Het bestuur.