KCR D1 – ODO D1

4 juni 2019 | Wedstrijdverslagen

Op 1 juni speelden we een wedstrijd tegen Odo D1. We speelden thuis met een heerlijk weertje, maar wel warm dus we moesten goed drinken. De scheidsrechter floot en we mochten beginnen. Bruno begon de wedstrijd goed met een goed schot. Jammer genoeg gaf de tegenstander daar al vrij snel antwoord op, de stand werd 1-1. Na de wissel van functie kon ik een doorloper scoren. We kregen toen nog 2 doelpunten tegen en gingen zo niet lekker de rust in. Na een pittig praatje met de coaches wisten we ons te herpakken en dat merkte je want Bruno scoorde al heel snel weer zo’n mooi schot. En natuurlijk moest Jesper ook zijn specialiteit laten zien en scoorde een mooi schot. Ook Sven en Ranomy wisten er allebei een in te leggen. Toch kregen we nog een doelpuntje tegen, maar Jesper vond het tijd om er nog twee in te schieten dus dat deed hij nog ff :] De wedstrijd was afgelopen. En we lieten weer eens zien wie er de baas zijn op het veld. Eindstand 8-4.

Siebe