Nu even vakantie!

10 juli 2022 | Nieuws

Het afgelopen seizoen was wederom enerverend. Eerst nog eind 2021 Coronamaatregelen, en daarna vanaf begin 2022 de huisvesting van vluchtelingen in de Wissel. Tegelijkertijd hebben we trainingen en wedstrijden georganiseerd en zijn er ook allerlei andere activiteiten door gegaan. Ook de boules van de jeu de boulers bleven rollen. Leden en vrijwilligers hebben een enorme veerkracht en flexibiliteit laten zien. Daar mogen we trots op zijn!!

Sportieve hoogtepunten waren de kampioenschappen van verschillende teams. Eruit springt natuurlijk de deelname aan het Nederlands Kampioenschap 1e klasse door de C1 en B1 en het kampioenschap veld van KCR1. Helaas ook sportieve teleurstellingen, maar dat hoort erbij. Individuele topprestaties werden geleverd door alle (jeugd)leden, die hun schooldiploma hebben behaald.

Zaterdag 2 juli hebben we het seizoen afgesloten met een gezellig jubileumfeest. Inmiddels 11 jaar KCR hebben we gevierd met activiteiten voor jong en oud. Een mooie en leuke afsluiting van het seizoen.

Het bestuur dankt alle vrijwilligers en sponsoren voor hun inzet en steun. Wij wensen iedereen een heel fijne vakantie en hopen jullie eind augustus weer te ontmoeten bij KCR.