Opgeruimd en veilig

30 november 2022 | Nieuws

Beste leden en bezoekers van KCR,

Weten we het nog?
Even wat punten van aandacht, nu we weer gezellig in de zaal korfballen.

Fietsen
Goed om te zien dat er zo veel mensen op de fiets naar KCR komen. En dat is te zien, want de fietsen staan tegenwoordig bijna binnen. En dat is niet nodig.

Fietsen zetten we

• Of in de fietsenstalling
  • Of op de rand langs de ‘hoofdweg’ (langs de begroeiing en niet in looppaden)
  • NIET op het terras van KCR of Ten Donck

Roken
Het gehele sportpark is een rookvrije zone.
Gedoogd wordt het op de plek die daarvoor is gemaakt achter het clubhuis.
Er wordt dus zeker niet gerookt voor ingang van de sporthal of op de terrassen van de clubs.
Daarnaast horen de peuken niet op de straattegels te belanden.

Auto’s
Door het nog ontbreken van een bord of paaltjes rijden er nog steeds auto’s door om iemand af te zetten. In het donker levert dit gevaarlijke situaties op. Doe dit dus niet.

Zaalschoenen
Soms zien we leden voor of na een training op zaalschoenen van of naar de auto lopen. Dat is niet de bedoeling. In de zaal mogen alleen schoenen gedragen worden die niet buiten gedragen worden. Dat is wel zo hygiënisch.

Tot zover onze aandachtspunten. Als iedereen meedenkt, komt het helemaal goed met dit zaalseizoen!