Verslag KCR D1 tegen Olympia D1

12 december 2018 | Wedstrijdverslagen

Zaterdag 8 december kwamen we om 8.15 uur aangewaaid bij sporthal de wissel.

Gelukkig was het binnen wel lekker warm. En nadat we waren omgekleed gingen we de palen opzetten en inschieten. Voor de wedstrijd gingen we nog even in de kleedkamer de tactiek bespreken. Daarna nog eventjes inschieten voordat de wedstrijd ging beginnen. Nourya was helaas ziek, maar gelukkig kon Christian reserve zitten. Toen de wedstrijd begon was het bij de eerste aanval al meteen raak en Sven scoorde de 1-0. Ook daarna wist hij er 2-0 van te maken en daarna nog eens 3-0 ook. Helaas maakte de tegenstander van Jesper er 3-1 van. Maar daarna wisselden we van functie en wist Siebe het weer goed te maken met 4-1 en daarna de 5-1. Mijn tegenstander  maakte een doorloper en scoorde daarmee de 5-2. Ilse maakte toen de 6-2 en Jesper de 7-2. Toen was het rust en gingen we naar de kleedkamer om de 1ehelft te bespreken. We gingen fris en fruitig en goed gemotiveerd de 2ehelft in. En ik maakte de 8-2. Bij de volgende aanval maakte Sven er 9-2 van en daarna 10-2. Daarna maakte ik nog de 11-2, maar helaas wist Olympia weer te scoren wat de 11-3 maakte. We wisselden weer van functie en Siebe maakte er 12-3 van en bij de volgende aanval scoorde Ilse wat de stand tot 13-3 maakte. Jesper maakte met een schot de 14-3. Maar de tegenstander van Moud wist weer eens te scoren en maakte 14-4. Daarna maakte Siebe de 15-4 en bij de eerst volgende aanval wist Jesper er 16-4 van te maken en daarna maakte Siebe met een prachtig schot de 17-4. En om de tegenstander een beetje te sparen zijn we toen maar gestopt met scoren. De scheidsrechter  floot het eindsignaal en de wedstrijd was afgelopen.

Groetjes Boaz Schrik