Verslag KCR D1 – Valto D1

27 januari 2019 | Wedstrijdverslagen

Op 26 januari speelde KCR D1 tegen Valto D1 uit De Lier in sporthal De Wissel. Om kwart over 8 waren we aanwezig en om 9 uur begon de wedstrijd. We begonnen niet al te goed en Valto wist er 0-1 van te maken en daarna zelfs 0-2. Gelukkig wist ik met een korte kans te scoren en dat maakte de stand op 1-2 en daarna bleken we wakker zijn te worden en Sven maakte met een prachtige doorloper de 2-2 en met een schot de 3-2. Nourya schoot net voor de rust nog de 4-2 en daarna gingen we de kleedkamer in om de wedstrijd te bespreken.

Toen we weer terug kwamen hadden we 1 doel en dat was een betere helft neerzetten dan de 1ehelft. En dat doel werd als snel waar gemaakt, Sven maakte de 5-2 en de 6-2 en de 7-2. Helaas gaf de tegenstander niet zomaar op en scoorde 2 doelpunten wat de stand tot 7-3 en 7-4 maakte, maar ik vond dat niet zo leuk dus daarom scoorde ik maar de 8-4 en Jesper vond dat ook wel een goed idee en scoorde de 9-4. Mijn tegenstander maakte er 9-5 van en die van Moud 9-6. Toen was het wel weer mooi geweest en Siebe maakte een doorloper en scoorde daarmee de 10-6 de wedstrijd was bijna afgelopen, maar Jesper vond het nog niet genoeg en schoot naar de 11-6. Daarna klonk het eindsignaal en de wedstrijd was afgelopen. Zo zijn we weer een stapje dichterbij bij de taart!!

Sportieve groetjes van Boaz Schrik