Verslag KCR D1 – Vitesse D2

23 september 2018 | Wedstrijdverslagen

We moesten al vroeg ons bed uit om op tijd bij de korfbal te zijn, want we moesten op de groepsfoto om 8.20 uur. Na de foto gingen we warmlopen. Toen mochten we voor het eerst in de officiële bespreekkamer bespreken en luisteren naar de goede tips van de coaches Patricia en Gabie. Maud en Bruno stonden reserve.

Na het fluitsignaal begon de wedstrijd. Het eerste doelpunt was voor ons. Ik scoorde een kort kansje aan de zijkant van de korf. Het werd 6 – 0 de doelpunten werden gemaakt door: Sven, Ranomy, Boaz en Jesper. Dat ging best goed. Daarna kregen we het eerste doelpunt tegen het was 6 – 1. In de rust was de stand 9 – 3. In de eerste 10 minuten van de 2dehelft kwam Bruno erin voor Jesper. En toen we wisselde van vak kwam Maud erin voor mij. Er volgde nog een paar doelpunten en het was uiteindelijk 11 – 5 geworden. De laatste doelpunten werden gescoord door Siebe.

Uiteindelijk hoorden we dat we gewonnen hadden bij de stormbaan dus mochten we nog cake eten met slagroom.

Volgende week moeten we uit tegen Vitesse ik hoop dat het weer een leuke wedstrijd wordt.

Tot volgende week.
Groetjes, Pien