Vrijwilliger van het jaar!!

24 oktober 2023 | Nieuws

Martijn Gorter vrijwilliger van het jaar!! Tijdens de Algemene Leden Vergadering (ALV) maakte het bestuur bekend dat dit jaar de keuze is gevallen op Martijn, vanwege zijn grote inzet voor het onderdeel horeca van de vereniging. Het seizoen 2022-2023 was voor bar en keuken het drukste jaar ooit in de geschiedenis van KCR!!. Martijn is voorzitter van de horecacommissie en coördineert met commissieleden de grote schare aan vrijwilligers achter de bar en in de keuken. Veel avonden is Martijn bezig met de organisatie en de inkoop. Ook is hij zelf heel vaak te vinden achter de bar en in de keuken. Mooi moment om Martijn in het zonnetje te zetten tijdens de ALV. Het bestuur waardeert de inzet van Martijn enorm en spreekt met deze keuze zijn waardering uit.