Wedstrijdverslag Kinderdijk D1 – KCR D1

21 mei 2019 | Wedstrijdverslagen

Zaterdag 16 mei moesten wij uit spelen bij Kinderdijk D1. We moesten om 9:00 verzamelen bij KCR. Daar aangekomen moesten we omkleden en buiten even overgooien, daarna warmlopen en bespreken.

Nog even inschieten en de wedstrijd kon beginnen en Jesper dacht laat ik er maar 1-0 van maken, maar dat was nog niet genoeg voor hem dus maakte hij maar de 2-0. Helaas maakte de tegenstander van Maud een doelpunt, waardoor de stand op 2-1 belande maar dat werd weer goed gemaakt door Bruno want hij scoorde en maakte de  3-1. Ranomy wilde niet achterblijven, dus scoorde ook maar even. Helaas dacht de tegenstander van Ranomy precies hetzelfde en de stand was 4-3. Sven maakte een doorloper en Siebe dacht laat ik gezellig  meedoen en de stand was 6-3.

In de rust we konden even afkoelen, want we waren on fire na de rust scoorde Maud meteen de 7-3 en ook ik wist te scoren. Toen de volgende aanval begon, maakte ik een doorloper maar mijn tegenstander maakte een overtreding en daar klonk het fluitsignaal: strafworp! Poeh wat was dat spannend, maar gelukkig zat hij en de stand werd 9-3. Sven maakte 2 overtredingen en zijn tegenstander scoorde de vrije bal en de strafworp allebei en de stand stond op 9-5. Ilse schoot de stand naar 10-5, maar de tegenstander kwam met een comeback terug en de tegenstander van Jesper scoorde en de tegenstander van Ilse scoorde 2x en daardoor werd de stand 10-8. Sven vond dat wel weer genoeg worden en maakte daarom maar de 11-8 en Ilse maakte het weer goed met een doorloper voor de 12-8. YHelaas wist de tegenstander van Nourya een doorloper te scoren en de stand stond op 12-9, maar daar kwam bBuno met een prachtig schot en daar was de 13-9. De tegenstander van Ranomy schoot de 13-10, maar Sven kwam met een doorloper en al gauw stond de stand op 14-10. Zijn tegenstander dacht daar precies het zelfde over en maakte met een doorloper de 14-11. Bruno dacht dit kan niet zomaar gebeuren en schoot de stand naar 15-11. Helaas wist de tegenstander er nog net 15-12 te maken, daarna klonk het eindsignaal de wedstrijd was afgelopen…       GEWONNEN!!!

Groetjes Boaz