KCR D1 – Kinderdijk D1 25 Mei 2019 Door: Nourya

27 mei 2019 | Wedstrijdverslagen

Het was 7 uur toen mijn wekker ging en ik me omkleedde, ik dacht: ‘Weer vroeg op vandaag.’

Vandaag moesten we tegen Kinderdijk.
Kwart over 8 moesten we verzamelen, palen klaar zetten en bespreken. We gingen in de bespreekruimte zitten en gingen praten over wat we moesten doen in de wedstrijd en …….. ( ga ik niet vertellen, voor als de tegenstanders mee kijken.)

Nu waren we klaar, nou bijna dan.
 Natuurlijk deden we nog even een goede warming up en even goed strekken, inschieten en de tegenstander een handje geven.

In de aanval stonden: Maud, Ranomy, Siebe en Jesper.
En in de verdediging: Ilse, Nourya (ik), Boaz en Sven.
Verder stonden Bruno en Fiene reserve en Pien zat in verband met haar hersenschudding ook er naast.

Het fluitje ging. Fuuuuuut, de wedstrijd was begonnen….

Jesper scoorde als 1st een mooi schot en vlak daarna nog één. Helaas kregen we er weer ééntje tegen en probeerde we weer andere aanvallen op te bouwen, maar helaas scoorde we niet.
Het fluitje ging weer: Fuuuuut, en het was rust.

Ruststand: 2-1 voor ons.

We gingen even bespreken over de plus en min punten tot nu toe en welke nieuwe tactieken we gingen toepassen.
Het fluitje ging weer en we gingen weer beginnen.
We waren meteen weer bezig en Ilse scoorde kort na het fluitsignaal een heel mooi schot, gevolgd door een schot van Siebe.
We kregen helaas weer een stip tegen, maar Boaz scoorde gelukkig weer een schot en de stand was 5- 2.
Verder scoorde Sven nog een doorloop en Siebe een schot.

We waren bijna klaar, er kwam nog schot tegen ons, maar die werden al snel goed gemaakt door 2 doelpunten van Sven en Maud. Fiene scoorde er ook bijna één maar die was helaas mis.
De scheids deed weer fuuuuuut en de wedstrijd was voorbij met een flinke overwinning van ons met als eindstand 10-3.
Ik wil graag Fiene bedanken dat ze meedeed en Patricia en Gabie bedanken voor het coachen.

Ik hoop dat u van dit verslag genoten heeft en nog veel wedstrijden van ons zal volgen.
Groetjes, Nourya.