Het zit er bijna op…… Vooruitblik KCR 1 – SKF 1

8 maart 2017 | Kabaal Club Ridderkerk

Nog één thuiswedstrijd in de Fakkel en we kunnen ons gaan opmaken voor de tweede helft van het veld. Als ik nu naar buiten kijk lijkt me dat laatste een uitermate slecht plan. Zojuist zag ik, rijdend voorbij ons prachtige complex aan de Sportlaan, bovendien zes Nijlganzen, een stuk of wat eenden en heel wat meeuwen (achterblijvers uit Putten) tevreden rondzwemmen op veld 1. Dat wordt nog wat !

Veel staat er zaterdag niet meer op het spel, dus het kan een relaxte zaterdag worden. Wel kunnen de bikkels van het zevende ( al een beetje kampioen..) ervoor zorgen dat ze een ongedeelde eerste plek bemachtigen. Aanvang 12.20 uur in de Fakkel. Verder kan de A3 een aardige stap zetten richting kampioenschap en kan de A2 in de uitwedstrijd tegen Ventura bij winst de gedeelde eerste plek bereiken. En misschien vergeten we nog wel wat.

Lang is er nagedacht over het thema van deze zaterdag. Kabaal- kleur- en Valentijnsactie zijn al geweest. Nu maar eens iets dat wellicht minder zichtbaar is, maar toch belangrijk: de laat- de-tribune-schoon-achter actie. Het is soms beschamend en KCR-onwaardig om te zien hoeveel rommel er op de tribune achterblijft. Dus: iedereen kijkt bij het allerlaatste fluitsignaal om zich heen en zorgt voor een schone tribune.

Laatste maal frisbee-actie in de zaal. Robert V. won met afstand de laatste huiskamervraag

( hoeveel zijn de gespaarde punten in het kader van de inmiddels veel besproken Jumbo “sparenvoorjevereniging” actie uitgedrukt in euries waard ? Op dat moment was dat maar liefst 2034,78.!! Robert heeft daarmee een origineel handgemaakte Italiaanse frisbee verdiend die hij zaterdag krijgt uitgereikt. Het zou geinig zijn als dit de winnende frisbee gaat worden. Want wat valt er o.a. te verdienen ? Twee kaartjes voor De Nacht van Oranje, straatwaarde al gauw 60,-. Dus zaterdag massaal frisbees kopen, zou leuk zijn als we nog een keer die tweehonderd halen.

Zo, nu even helpen het veld leegpompen..

Tot zaterdag,
Groet,