10 jaar KCR!!

5 juni 2022 | Nieuws, Van het Bestuur

Op 1 juli 2021 bestond KCR 10 jaar. Door Covid konden de festiviteiten toen niet doorgaan. Maar op 2 juli 2022 vieren we ons jubileum alsnog. Precies 11 jaar na de oprichting van KCR. We zijn gegroeid naar een gezellige en bruisende vereniging. Met korfbal en Jeu de Boules als de belangrijkste basis en daarnaast veel andere activiteiten die voor een vereniging ook erg belangrijk zijn. Dit kan alleen maar georganiseerd worden met veel inzet van leden en vrijwilligers. Daar zijn we trots op en dat vieren we samen. Ook de steun van sponsoren is daarin belangrijk.

Zaterdag 2 juli aanstaande vieren we dus het jubileum. Dit is ook de laatste dag van het seizoen. Deze dag zullen er diverse activiteiten georganiseerd worden, waaronder een jeugd schottoernooi en een mixtoernooi. ’s Avonds genieten we van een BBQ met live muziek en aansluitend is er nog een feest gericht op de jeugd/ jongvolwassenen. Over het exacte programma volgt later meer informatie.

Het bestuur is verheugd jullie voor de BBQ uit te nodigen. Het eten wordt verzorgd vanuit de club, drankjes zijn voor eigen rekening. De uitnodiging voor de BBQ richt zich op: alle leden vanaf 16 jaar, sponsoren en vrijwilligers. Partners zijn van harte welkom. Voor de aanwezige kinderen is er een snackkar voor friet en snacks.

In verband met de voorbereiding en beschikbare plaatsen voor de BBQ vragen we jullie zo snel mogelijk, maar uiterlijk vrijdag 24 juni vooraf aan te melden via voorzitter@kcrkorfbal.nl of je komt. Geef daarbij aan met hoeveel volwassenen en kinderen je komt.