Erik Speijer nieuwe trainer KCR 2

12 januari 2024 | Technische Commissie, Van het Bestuur

TC en bestuur zijn verheugd om mede te delen dat Erik Speijer per seizoen 2024-2025 de trainer en coach wordt van KCR 2 en zijn kennis en ervaring gaat inzetten voor de gehele selectie naast hoofdtrainer Steven in de Graaf.

Erik is geen onbekende bij KCR. Vlak voor de fusie was Erik de laatste 1,5 jaar hoofdtrainer bij Bolnes. Na de fusie heeft hij enkele jaren KCR 3 begeleidt, waarna hij de keuze heeft gemaakt om in 2015 bij Nexus als hoofdtrainer aan de slag te gaan. Na drie jaar Nexus volgde het coachen en trainen van de selectie van Dijkvogels en op dit moment maakt Erik zijn derde jaar vol als hoofdtrainer van ADO. Bij alle verenigingen heeft Erik zijn sporen verdiend en heeft hij meerdere kampioenschappen bereikt, als laatste afgelopen seizoen de promotie naar de eerste klasse met ADO.

De 52 jarige Speijer vindt het erg leuk om bij KCR aan de slag te gaan.

“ Niet alleen de prachtige vereniging, geweldige accommodatie, maar ook de samenwerking met Steven trekt me aan. Ondanks dat ik vaak bij KCR ben en ook in het verleden actief ben geweest is de selectie voor mij bijna volledig onbekend. Het voelt dus als thuiskomen, terwijl ik aan de slag kan gaan met een nieuwe en jeugdige selectie. Daarnaast is het voor Henriette, Tom en Britt veel leuker om op zaterdag eens te kunnen kijken en ben ik lekker in de buurt. Ik kijk met veel plezier uit naar deze nieuwe uitdaging’

Bestuur en TC wensen Erik heel veel succes!