Aangepaste trainingstijden

12 februari 2024 | Nieuws

Aangepaste trainingstijden

Voor de komende twee weken is er voor veel teams geen programma. Op woensdag 14 februari heeft de E3 een uitwedstrijd, op zaterdag 17 februari spelen 9 teams (zie weekbrief) een wedstrijd woensdag 21 februari speelt KCR 10 en op 24 februari speelt KCR 4 een wedstrijd.

Sporthal de Fakkel is voor twee weken niet beschikbaar voor KCR. We hebben voor komende week (12-16 februari) een vol maar aangepast trainingsschema. Voor de week waarin de meeste van ons voorjaarsvakantie hebben (19-23 februari) is er voor bijna alle jeugdteams en veel seniorenteams geen trainen. We hebben daar dus een heel beperkt trainingsschema.

Voor de teams die nog spelen veel succes en voor de teams die vrij zijn, alvast een fijne vakantie.

Vanaf maandag 26 februari trainen we weer volgens het normale trainingsschema.

Namens de TC,

Michel van Swieten