Bericht van overlijden Cor van Galen

16 april 2022 | Nieuws

Bericht van overlijden

Vrijdag 15 april is op 88-jarige leeftijd overleden:

Cor van Galen

Cor was sinds 1947 lid van KV Bolnes en na de fusie lid van KCR. Bijna 75 jaar trouw lid en supporter van de club. Hij was hiermee het langst lid van de vereniging.
Cor heeft zelf vrij kort gekorfbald. Al op jonge leeftijd raakte hij bij een verkeersongeluk dusdanig gewond aan zijn voet dat dit vervolgens blijvende invaliditeit met zich meebracht.

Bekend in Slikkerveer met zijn verf- en behangwinkel. Ook hiermee bleef hij trouw aan de club, door hier en daar wat te sponsoren.
Erelid geworden nadat hij meer dan 50 jaar lid was van club. Cor, de trouwe supporter die eigenlijk altijd bij iedere wedstrijd aanwezig was. Zelfs verre uitwedstrijden bezocht hij regelmatig.  Samen met zijn vrouw reed hij er naartoe, mini scootmobiel mee. Soms was het eigenlijk te gevaarlijk en de kinderen waren blij dat hij ook af en toe met de bus mee kon naar uitwedstrijden.
Cor was trots op zijn kluppie, zoals hij dat altijd noemde. “Kluppie hè”, zei hij dan, zijn duim opstekend. De laatste jaren was het fysiek niet meer mogelijk bij wedstrijden aanwezig te zijn.
“Ons kluppie” verliest een trouwe supporter.

Wij wensen de familie, sterkte in het dragen van dit verlies.

Bestuur KCR