Even voorstellen

17 april 2024 | Nieuws

Een half jaar bestuur, kijk, verbaas en verwonder!

Ik ben Corjan Soeteman, ik ben getrouwd met Linda en vader van Sanne (B1) en Tom (D1).
Zelf heb ik nooit gekorfbald, maar ben altijd actief geweest bij Poseidon‘56 als trainer-coach en speler bij de waterpolo.
Sinds begin oktober ben ik toegetreden tot het bestuur als bestuurslid algemene zaken bij KCR.
Als je als vader het terrein op komt bij KCR dan heerst er altijd een rust en een gemoedelijke sfeer.
Zo van, mijn kinderen spelen een wedstrijd, hebben regelmatig een activiteit en that’s it.
Maar nu als bestuurslid zie ik wat er achter die rust schuilgaat en daar wil ik wat van laten zien:

De TC:
– Is nu al bezig om voor volgend seizoen alle 40! teams te voorzien van trainers en spelers.
– Iedere week voor alle teams de gaten op te vullen voor zieke en geblesseerde spelers.
– Is bezig met een jeugdplan te ontwikkelen.

De Scheidsrechterscommissie:
– Moet alle wedstrijden voorzien van scheidsrechters. (+/-20 thuiswedstrijden per zaterdag!)
– Regelt alle oefenwedstrijden.
– Is nu al bezig om de oefenwedstrijden voor het komende zaalseizoen te regelen.

De kledingcommissie:
– Regelt de pasavonden.
– Kleding bestellen, laten bedrukken, en zorgen dat het daarna ook nog bij de juiste persoon komt.

De barcommissie:
– Zorgt ervoor dat er altijd iemand achter de bar staat.
– Zorgt dat alles aangevuld is en dat er voldoende voorraad is.

De Jeugdcommissie, kampcommissie en feestcommissie:
– Organiseren het legendarische kamp.
– Regelen, feesten en jeugdactiviteiten voor alle leeftijdsgroepen.

Dit is een greep van wat er achter de heersende rust schuilgaat.
Hierbij weet ik ook dat ik nog heel veel mensen en activiteiten niet benoemd heb, maar dan zou ik echt nog wel even bezig zijn.

Wat ik ook nog wil benoemen is dat bijna alle F en E teams (15 teams) worden getraind en gecoacht door onze eigen C/B en A jeugd. Als u daar niet verbaasd over bent wil ik u vragen om eens bij een willekeurige voetbalvereniging te gaan kijken waar vaak de ouders dit mogen doen, omdat er niemand is die dit wil of kan doen.

Bent u nieuw in de vereniging, dan wil ik u vragen om eens wat verder te kijken dan de heersende rust.
En bent u al heel lang lid en ziet u deze dingen allemaal niet meer dan wil ik u ook vragen om hier eens met andere ogen naar te kijken.
Wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen is: Ik besef nu dat mijn kinderen lid zijn van een fantastische vereniging en dat alles wat hier gebeurt niet vanzelfsprekend is.

Wilt u ook iets betekenen voor deze vereniging of heeft u vragen kunt u dat doen via bestuur@kcrkorfbal.nl .

Met vriendelijke Groet,
Corjan Soeteman