Piet Klootwijk overleden

24 september 2020 | Nieuws, Van het Bestuur

Maandag 21 september is Piet Klootwijk overleden. Piet mocht vorige maand zijn 75everjaardag nog bereiken. De laatste jaren en vooral de laatste maanden waren zwaar.

In Piet verliest KCR een clubicoon van het eerste uur. Ook de korfbalwereld verliest in Piet een enorm gedreven korfballiefhebber.

Wij wensen zijn vrouw Cobi, kinderen en kleinkinderen en de vele korfbalvrienden van Piet sterkte in het dragen van dit verlies.

De afscheidsplechtigheid zal in besloten kring worden gehouden op maandag 28 september om 13.15 uur. Deze is online te volgen via livestream www.stoppelenburguitvaart.nl/livestream . Selecteer uitvaartcentrum De Olm – wachtwoord:2925CV

De begrafenis vindt plaats op de algemene begraafplaats, Molenweg 1 te Krimpen aan de Lek om 14.45 uur. Hierbij aanwezig zijn is wel mogelijk.

Voor het overbrengen van condoleances is er online een register geopend op www.stoppelenburg.condoleer.site/registers/piet-klootwijk

Bestuur KCR

Rouwkaart Piet Klootwijk