Sfeerimpressie VEO – KCR

27 maart 2023 | Kabaal Club Ridderkerk, Nieuws

SFEERVERSLAG(je) VEO – KCR.

Zaterdag staat alweer de laatste speelronde van het zaalseizoen 2022/2023 op het programma.

Over de laatste uitwedstrijd van het eerste kunnen we kort zijn. De eerstelingen misten de kracht en motivatie om na de teleurstelling van vorige week vol voor de winst te gaan. Dat is jammer, maar ook wel weer begrijpelijk. We hopen, nee, we verwachten dat het eerste er zaterdag wel wat moois van gaat maken. Een aantal spelers zal hun laatste zaalwedstrijd voor KCR-1 spelen, zij verdienen een mooi afscheid.

Ondanks de nederlaag van het eerste in Voorburg toch een mooie KCR-zaterdag:

• F5: kampioen geworden;
  • E7: kampioen geworden, 11 gespeeld, 22 punten, doelsaldo plus 116. Bizarre cijfers, haha;
  • E6: kampioen geworden, 12 gespeeld, alles gewonnen, plus 96. Eveneens bizar;
  • C4: kampioen geworden;
  • Senioren 5: kampioen geworden.
  • En zeer zeker ook vermeldenswaardig: onze B-1 handhaaft zich in de hoofdklasse, een formidabele prestatie van spelers en technische staf.

En dat is een mooi bruggetje naar de wedstrijd van de C-1 van aanstaande zaterdag: bij winst tegen naaste concurrent KVS-C1 zal ook de C-1 volgend seizoen uitkomen in de hoofdklasse. Onze Ceetjes verdienen daarbij heel veel steun, dus we verwachten net zo’n volle tribune als tijdens de wedstrijd van het eerste laatst tegen Vitesse. Uhh.. nou ja, half zo vol is ook goed, anders zijn deze nog jonge spelers misschien wel erg onder de indruk.

Kabaalclub Ridderkerk,