Tijdcapsule bij KCR

26 augustus 2019 | Activiteiten

Van Earth, Wind & Fire tot Bruno Mars, iedereen komt op deze avond voorbij. TIjdens de tijdcapsule wordt er elke 20 minuten een tijdperk gekozen waaruit de bekendste nummer zullen worden gedraaid, van de 70’s tot nu. Uiteraard met kleding als zodanig. Je hippie jurk, je neongele panty, alles mag uit de kast!

Op zaterdag 31 augustus vindt de startdag van KCR plaats, waarbij alle teams van KCR thuis spelen. Tijdens deze feestelijke en hopelijk ook zonnige dag zullen er allerlei activiteiten plaats vinden op de club. Uiteindelijk zal deze dag worden afgesloten door middel van een feest op de club.

Om ook dit jaar weer alle feesten leuk aan te kunnen kleden en te voorzien van leuke muziek, zullen we een kleine entree vragen van €2.-. Deze zal je bij binnenkomst, het liefst gepast, kunnen betalen. Bij binnenkomst ontvang je een bandje. Zonder bandje word je niet geholpen bij de bar.

Dit feest zal er ook weer gecontroleerd worden op meegenomen drank bij binnenkomst. Ook zal er buiten gecontroleerd worden op drank en drankgebruik. Dus wees verstandig en neem het niet mee.