Valentijn-zaterdag: de Wissel moet vol!

7 februari 2024 | Nieuws

Zaterdag speelt het eerste haar laatste thuiswedstrijd op weg naar het slot van de zaalcompetitie. Wil de uitwedstrijd tegen BEP op 9 maart nog van belang zijn, dan moeten de tussenliggende wedstrijden (zaterdag thuis tegen VEO, 2 maart uit tegen Vriendenschaar) gewonnen worden. Da’s de eerste reden om zaterdag het eerste massaal te komen steunen.

Verder is het zo, dat onze allerjongste korfballertjes die we hebben mogen oplopen: de kangoeroes. Hoe mooi zou het zijn als zij dit kunnen doen met bomvolle tribunes als achtergrond.

En last but not least: de traditionele frisbee-actie zal in het teken staan van Valentijnsdag. Er zijn zaterdag niet één- maar zelfs twee echte Valentijnstaarten te winnen, verzorgd door onze huisbakker, bakkerij Voordijk. En nee, de prijzen van de frisbees zijn niet verhoogd – bloemisten daarentegen verhogen de prijzen van rozen richting Valentijnsdag met 300%, doen we niet aan mee.

Dus: tot zaterdag!
Kabaalclub Ridderkerk,