Voorbeschouwing tweede helft veldseizoen 2016 – 2017.

24 maart 2017 | Kabaal Club Ridderkerk

We gaan weer naar buiten, heerlijk. Dit weekend oefenpotjes, op 1 april weer voor de competitie. De wind in je haren, af en toe een regendrup, weer lekker in onze eigen toko, we hebben er echt zin in.

Hoe zat het ook alweer met ons vlaggenschip ? Goed, heel goed zelfs. Ongeslagen bovenaan, slechts één verliespuntje, drie punten voor op nummer twee. Zoals we al eerder schreven, er is voor het eerste maar één doel: kampioen worden en terug de overgangsklasse in.

Noteer alvast de volgende data met rood  in de agenda:

1 april             KCR – IJsselvogels
15 april           KCR – VEO
13 mei             KCR – Achilles
20 mei            KCR – Futura.

Daarbij is het de bedoeling om er op 20 mei een feestelijke dag van te maken met muziek, heerlijk voedsel, parachutespringen en ga zo maar door. Verzoek aan het eerste is om op die dag kampioen te worden, moet te doen zijn.
Op 27 mei vindt dan onder voorbehoud de kampioenenparade veld plaats.

Heel belangrijk: ook op het veld vindt de frisbee-actie plaats. Momenteel worden alle frisbees verzwaard met een legering van koper en tin zodat het gewicht toeneemt met 12,567 gram en de frisbees daarmee voldoen aan de eisen van NOC-NSF voor de buiten competitie frisbeeën. Pfff, da’s best nog veel werk, maar ja, alles voor de club. Fijn is dat we nu wel een pinautomaat bij de hand hebben, dus dat gezeur in de trend van: “Ik heb geen geld bij me” gaat echt niet werken, ha !

Zo, nu weer met de frisbees verder, nog 89 te gaan.

Groet,