Voorbeschouwing KCR 1&2 – Tweemaal Zes 1&2 .

8 februari 2017 | Kabaal Club Ridderkerk

Zaterdag staat alles in het teken van drie keer de hoofdletter H:

Hoofdklasse, Handhaven, Hartjes….

De eerste H: bij winst stappen onze tweedelingen de Hoofdklasse binnen. Wie had dat gedacht bij de oprichting van KCR, nog niet zo erg lang geleden. Alle vertrouwen hebben we erin dat het tweede beide punten binnenhaalt.

Handhaven, de tweede H. Bij winst is het eerste definitief veilig Dat lijkt tegen koploper Twaalf een lastige klus, maar de wonderen zijn de sportwereld gelukkig niet uit. We kunnen ons nog goed herinneren dat een voetbalploeg uit Bodegraven-Noord vorig seizoen alleen nog maar even de punten op moest halen in Doetinchem om kampioen te worden. Wat een fantastisch debacle werd dat zeg ! Dus gaan voor twee punten. Bij een gelijkspel of nederlaag is er niet direct een man overboord, maar de uitslagen voor de ploegen onder ons vlaggenschip worden dan wel van belang. We gaan het zien. De Kabaalclub verwacht zaterdag dat het zowel bij het eerste als tweede goed komt.

De derde H: Harten. Dinsdag is het natuurlijk Valentijnsdag, de supportersvereniging wil dat niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Zo zal er zaterdag de gehele dag een enorm rood opblaashart boven de Fakkel zweven, om 10.00 uur zal onze voorzitter dit hart oplaten. Direct daarna gaat de B-1 de eerste wedstrijd van het seizoen winnen, let maar op.

Wel, er staat weer van alles te gebeuren.
Komt allen in (Valentijns)rood !

Tot zaterdag,