Wedstrijd verslag KCR D1 – RWA D2.

10 september 2018 | Wedstrijdverslagen

Zaterdag 8 september eindelijk de eerste echte wedstrijd vandaag.
Om half 7 ben ik al wakker. Snel aankleden en eten. En om 10 voor 8 vertrekken we naar KCR.
De 1e keer op het nieuwe sportpark.
Donderdag hebben we aan meneer Lagerwaard gevraagd of we de 1e wedstrijd op het nieuwe hoofdveld mogen spelen. En dat mocht dus extra spannend vandaag.
Iedereen was er al vroeg dus konden we gelijk gaan warmlopen en inschieten.
Om 10 voor 9 nog bespreken met Patricia en Gabie. En om 9 uur klonk het allereerste fluitsignaal.
Pien, Ilse, Bruno en Siebe begonnen in de aanval.
Jesper, Sven, Maud en ik in de verdediging.
Nourya moedigde ons vanaf de bank aan samen met Kaj uit de de D2. Boaz was er helaas niet.

Al snel scoorde Bruno het eerste doelpunt.
En na 12 1/2 minuut stonden we 5-0 voor.
Tijd om te wisselen van vak.
We kwamen op 6-0 en al snel scoorde RWA een tegendoelpunt.
Snel weer goeie aanval opzetten, en doen wat we deze week hebben geleerd. Nee die truc vertellen we niet…..
Want deze truc werkte heel goed en wie weet leest de volgende tegenstander wel mee…?  Met 12-1 voorsprong gingen we de rust in.

Snel wat drinken en luisteren naar  aanwijzingen van de coaches.En weer snel het veld op voor de 2e helft.
We speelde de bal goed over naar elkaar. En al snel konden de ouders langs de kant weer voor ons juichen.
De laatste 10 minuten kwam Nourya erin voor Ilse, en Kaj voor Sven. En samen met hun konden we nog wat doelpunten maken. RWA kon nog 2 tegengoals maken. Maar met 23-3 waren wij toch echt de winnaar van deze wedstrijd.
Het was een mooi begin op ons ons nieuwe hoofdveld. En we hopen dat de selectie het ook zo goed gaat doen

Vrijdagavond krijgen we een clinic van de selectie. Wie weet wat we dan nog meer voor goeie trucs gaan leren. Hopelijk kunnen we daar zaterdag dan onze volgende tegenstander  Olympia D1 mee verrassen.

Groetjes,
Ranomy Bom