Dag tegen het pesten

19 april 2024 | Nieuws

KCR staat voor een veilig sportklimaat. Daar kunnen we niet genoeg aandacht voor vragen. In een nog volop groeiende en zeer bloeiende vereniging met nu ca 580 leden gaat heel veel goed. Maar ook moeten we onze ogen niet sluiten voor dingen die ook gebeuren. Vandaag is de dag tegen het pesten. Samen moeten we opstaan en onze krachten bundelen om iedere vorm van grensoverschrijdend gedrag te voorkomen. En hierover moeten we samen het gesprek aangaan.

Wil je hierover in gesprek, dan kan je hierover praten met de vertrouwenspersonen.

Een luisterend oor nodig? Stap naar de vertrouwenspersonen! | KCR (kcrkorfbal.nl)

Er is veel informatie over hoe we samen pesten en ongewenst gedrag kunnen aanpakken. Hieronder een link als je hier meer over wilt lezen.

Dag tegen Pesten | 19 april | Stop Pesten Nu

Vertrouwenscommissie en Bestuur