KCR-jeu de boules Nieuwsbrief November 2019

6 november 2019 | Nieuws

Hallo boulers,

Nog even en dan is 2019 alweer voorbij. De tijd vliegt en dan is het goed om aan reflectie te doen en met elkaar van gedachte te wisselen over het wel en wee van ons cluppie. Dat doen we a.s. dinsdagmorgen vanaf 11.00 uur en we besluiten met een lunch.

Punten die we willen bespreken zijn o.a. ons functioneren, het zaterdagboulen, ledenwerving en het jubileum in 2020. Denk vast na over ideeën voor deze punten! Ook zullen we tijdens de vergadering de winnaars van de competitie huldigen en praten over de opzet daarvan.

Dezer dagen ontving ik ook een mail van onze clubgenoot Ton Zwaanswijk die opnieuw getroffen is door een herseninfarct. Gelukkig in een lichtere mate dan de vorige keer maar toch heftig om het weer mee te moeten maken. Ton heeft besloten in alle rust aan zijn herstel te gaan werken en pas in het voorjaar weer aan boulen te gaan denken. Hij laat iedereen groeten en wenst ons veel plezier op de banen. Zijn adres luidt Gerard Terborghstraat 5 2981 CK Ridderkerk. Een kaartje zal hem goed doen.

Op de site van KCR staan de prijzen en de bestelwijze vermeld van de lekkere dingen voor de St.Nicolaas. De baten van deze actie zijn voor de club en dus ook in ons voordeel. Kleine moeite om te bestellen met de familie. Ook wordt er voor 13 december a.s. een wijnproeverij aangekondigd (met hapjes) waarvoor u ook een buitenstaander mag meenemen. Dus zit er een wijnliefhebber in je familie of vriendenkring dan is hier je kans! Wel even aanmelden en de kosten zijn € 17,50 pp.

Tot ziens op de vergadering en op de baan.

Namens commissie jdb, Hans Nicode