Sjef de Waal overleden

16 juni 2021 | Nieuws, Van het Bestuur

Na een kort ziekbed is afgelopen vrijdag Sjef de Waal overleden. We kennen Sjef als een zeer betrokken en actieve vrijwilliger in de tijd van KV Bolnes. Zo heeft hij vele jaren op zaterdagen bardiensten gedraaid en was hij actief bij het beheer en onderhoud van het complex. Vaak was hij ervoor of erna langs de lijn te vinden bij zijn kinderen Lysanne en Kaj. Helaas kwam zijn vrijwilligerswerk op een laag pitje te staan door gezondheidsproblemen, waar Sjef zich met veel positiviteit en doorzettingsvermogen weer bovenop heeft gevochten. Ook na de fusie was hij vaak bij KCR te vinden als supporter van Kaj en kleindochter Romae.

We wensen Ellie, de kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.