Vrijwilligersavond

24 april 2024 | Nieuws

KCR bloeit en groeit nog steeds. Volgend jaar spelen circa 40 teams, die allemaal begeleid worden door trainers en coaches.  De kern van onze vereniging !!. Daar omheen wordt van alles geregeld zoals kleding, scheidsrechters, horeca, beheer, diverse activiteiten voor jong en oud, jeu de boules etcetera. Een gezellige vereniging die bruist van de sport en activiteiten. En daar zijn we enorm trots op.

Onze korfbalvereniging valt of staat bij de inzet van vrijwilligers. Leden en niet-leden, die bereid zijn om een deel van hun tijd te steken in verenigingstaken. Wekelijks zijn ruim 100 vrijwilligers actief en met ruim 200 vrijwilligers zorgen we met elkaar voor onze prachtige vereniging. Op vrijdag 24 mei in de avond organiseren we voor al deze geweldige vrijwilligers een vrijwilligersavond. Reserveer alvast deze datum. De vrijwilligers krijgen via de mail een persoonlijke uitnodiging.