Cor Ton vrijwilliger van het jaar 2022

10 oktober 2022 | Nieuws

Sinds de ALV van 2021 is het traditie geworden om de “Vrijwilliger van het Jaar” te kiezen. Een mooi initiatief om aan de vereniging duidelijk te maken dat het werk van vrijwilligers heel erg gewaardeerd wordt. En er zijn nogal wat vrijwilligers die zich, op welke wijze dan ook, inzetten voor onze mooie vereniging KCR. Iedereen op zijn of haar eigen wijze, maar o zo belangrijk om een grote vereniging als KCR draaiende te houden.

Hoewel elke vrijwilliger in aanmerking komt kan er maar één de titel “Vrijwilliger van het Jaar” dragen voor een bijzondere, positieve of intensieve bijdrage aan de club. Vorig jaar werd Joke van ’t Hof in het zonnetje gezet, dit jaar werd Cor Ton aangewezen als haar opvolger. Cor is al jaren één van de boegbeelden van het scheidsrechterskorps van KCR en het was extra mooi dat juist in de ‘week van de scheidsrechter’ deze titel hem toekwam. Zonder scheidsrechter geen korfbal en daar is Cor zich dusdanig van bewust dat hij gerust een stuk of vijf wedstrijden op een zaterdag fluit, altijd met evenveel energie. Daar zijn we als club dankbaar voor en trots op. Omdat bij de prijs ook een leuke attentie hoort ontving Cor uit handen van voorzitter Erik een mooie cadeaubon.