Scheidsrechteravond voor alle A en B jeugd, 19 januari om 19.30

9 januari 2024 | Actuele weekbrief, Nieuws

Graag willen we bij deze alle A en B jeugd uitnodigen voor een scheidsrechteravond die onder leiding zal staan van onze topscheidsrechters Martijn Terlouw en Stefan van der Padt.
Als het goed is zijn jullie hier al van op de hoogte gesteld door jullie trainer/coach.

Deze avond is bedoeld voor de A/B jeugd die ingezet gaan worden als begeleider van F en E wedstrijden.

Het doel van de avond is om op een informele wijze allerlei zaken m.b.t scheidsrechters bespreekbaar te maken. Dit kan gaan over organisatie, spelregels, opleiding of andere zaken die je als scheidsrechter bezig houden. De scheidsrechter is belangrijk om de wedstrijden goed en sportief te laten verlopen.

Ondanks de geweldige groep van scheidsrechters komen we toch bijna wekelijks scheidsrechters tekort om alle wedstrijden te bezetten.

Graag zien we jullie 19 januari om 19.30 uur in het clubhuis.

Groet de scheidsrechterscommissie.