KCR B1 door in de beker

25 september 2019 | Nieuws

Op een natte dinsdag avond in september was het beker avond voor B1. Als inval coach mocht ik in de regen staan. B1 was zelf niet compleet doordat spelers schoolverplichtingen hadden of ziek waren. In de auto werd er vooral gesproken oh hoe gaan wij dit doen met 4 invallers tegen een hoofdklasser. Mm zit je dan als inval coach hoe gaat mij dit lukken.

Na een praatje en inschieten was het zo eindelijk tijd om te beginnen. De wedstrijd begon pff ja dat is even wennen in de vakken maar door hard werken en goed verdedigen bleven wij bij en gingen wij met 4-3 de rust. Zo in de rust de boel weer even op een rij en knallen in de 2de helft. En dat deden de toppers van B1. Hard werken voor elkaar en met elkaar en ineens stonden wij 4-6 voor oké nu uitbouwen. Helaas ging dat even iets anders en werd het 8-8 einde wedstrijd. Ja wat nu?? 2x 5 minuten verlengen. Wat een 10 minuten waren dat, steeds weer knokken om gelijk te komen. En 4 SECONDEN voor tijd was het Thijmen die de bal vanaf de middenlijn schoot en DOELPUNT. Scheids fluit af. Einde wedstrijd 10-10. Ooh nee strafworpen. Uiteraard koos KOAG ervoor om richting het publiek de stippen te nemen. De groep oppeppen en vooral rustig blijven neem je tijd om je stip te nemen. De selectie van KOAG vond het erg leuk om te fluiten tijdens onze stippen maar dat maakt niet uit. KCR B1 was de beste met de strafworpen en is door naar de 2de ronde. Vreugde na de wedstrijd.

Toppers van B1 wat hebben jullie geknokt deze wedstrijd en de invallers bij de hand genomen. Met de strafworpen serie jullie je verantwoordelijkheid genomen door als eerste te gaan respect! Wienska Luuk Laryssa Sebastiaan super bedankt voor jullie invalbeurt en ook jullie hebben keihard geknokt voor deze overwinning super goed gedaan!

Toppers ik ben 10 jaar ouder en heb heel veel grijze haren meer maar wat ben ik trots op jullie! 70 minuten lag vechten voor elkaar en met elkaar! Neem dit mee naar zaterdag en dan hebben jullie 2 punten.

Groetjes Patricia